| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
Informacyjna kampania społeczna 2012:
PREWENCJA WYPADKOWA
|
Działania Rhodia Polyamide Polska Sp. z o.o. w ramach kampanii
Rhodia Polyamide Polska Sp. z o.o. w ramach kampanii przeprowadziła szereg inicjatyw związanych z uświadamianiem zagrożeń oraz prewencją wypadkową - w postaci kampanii informacyjnych (spotkania, informacje pisemne z opisem wypadków i sposobów ich zapobiegania; istotnych informacji związanych z bezpieczenstwem), adresowanych do współpracujacych z nimi pracowników firm obcych, ale także audity HSE (wspólne z przedstawicielami firm obcych).
Tematyka bezpieczeństwa pracy została właczona do programów cyklicznie organizowanych imprez - "Dnia Dziecka" i "Dnia Bezpieczeństwa". Podczas "Dnia Bezpieczeństwa" zorganizowano rywalizację zespołową (a w składach zespołów zawsze są pracownicy podwykonawców).
Pod koniec marca odbyło się dwudniowe szkolenie dla pracowników o tytule: "Dlaczego ludzie popełniają błędy w ocenie zagrożeń? Dlaczego zachowują się ryzykownie?"
W dniach 17-21 września 2012 r. zorganizowano RhodiaWay Week - obejrzyj prezentację ...
|