| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
Informacyjna kampania społeczna 2012:
PREWENCJA WYPADKOWA
|
Działania Grupy Żywiec S.A. Browaru w Elblągu w ramach kampanii społecznej
W dniu 18 października 2012 r. w siedzibie Grupy Żywiec S.A. Browaru w Elblągu zorganizowano w ramach kampanii „Dzień BHP”. Celem przedsięwzięcia było promowanie bezpieczeństwa i zdrowia nie tylko wśród kadry, ale przede wszystkim wśród pracowników. Kierownictwo wyższego szczebla jest odpowiedzialne za zarządzanie ryzykiem, jednak bez zaangażowania i współpracy pracowników nie jest w stanie osiągnąć zamierzonych celów.
W Dniu BHP można było:
- Pogłębić swoją wiedzę z zakresu bihp - dostępność fachowej literatury z zakresu prawa pracy, wykonywania prac szczególnie niebezpiecznych np. prace na wysokości, eronomii ( wydawnictwo PIP ) oraz materiały dotyczące kampanii (CIOP-PIB)
- Uzyskać informacje i wskazówki dotyczące zarządzania konkretnymi rodzajami zagrożeń związanych z pracą - szkolenie " Reagowanie na awarie i inne miejscowe zagrożenia" - firma "ZERGO"
- Zapoznać się z nowoczesnymi środkami dotyczącymi indywidualnej ochrony przed zagrożeniami - wystawa firmy MSA
- Poznać nowe kierunki w zakresie ochrony i pielęgnacji skóry - wystawa firmy ACO-TEC
- Zadbać o swój stan zdrowia - możliwość wykonania badań w kierunku osteoporozy - firma MD Multi Diagnostica
- Dowiedzieć się w jakim środowisku żyjemy.
|
Przeprowadzono szkolenie pt. "Reagowanie na awarie i inne miejscowe zagrożenia w ramach doskonalenia systemów zarządzania bezpieczeństwem pracy
i ochroną środowiska oraz TPM (Dyrektor Biura Doradczo-Konsultacyjnego „ZERGO”) i przedstawiono stan ochrony środowiska w mieście Elbląg (kierownik Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska).
Prowadzono badania w kierunku osteoporozy w osteobusie (firma MD Multi Diagnostica. Przygotowano wystawę środków do mycia i pielęgnacji skóry (firma ACO-TEC Bielsko-Biała) i wystawę środków ochrony indywidualnej i sprzętu bhp
(firma MSA Warszawa), a także wystawę materiałów dotyczące kampanii (CIOP-PIB) i literatury fachowej (PIP).
|