|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
Ogólnopolska Kampania Społeczna 2012:
"PREWENCJA WYPADKOWA"
|
Cele główne:
- zwiększanie świadomości pracowników i pracodawców w zakresie przeciwdziałania wypadkom i występowania zagrożeń w środowisku pracy.
- zwiększanie poziomu wiedzy z zakresu metod przeciwdziałania wypadkom i sposobów skutecznej ochrony przed skutkami występowania zagrożeń w środowisku pracy.
|
Cele szczegółowe kampanii:
- promowanie wśród pracodawców dobrych praktyk bhp w zakresie współpracy z podwykonawcami,
- przeciwdziałanie wypadkom wśród podwykonawców i klientów (firm najbliższego otoczenia),
- podnoszenie poziomu wiedzy z zakresu przeciwdziałania wypadkom, przede wszystkim wśród przedstawicieli:
- małych i średnich przedsiębiorstw,
- przedsiębiorstw z województw o podwyższonym wskaźniku wypadkowości,
- przedsiębiorstw z działów gospodarki o podwyższonej wypadkowości,
- zwiększenie świadomości młodych pracowników w zakresie przeciwdziałania wypadkom,
- upowszechnianie bezpiecznych zasad pracy na wysokości,
- upowszechnianie metod zmiany świadomości i zachowań pracowników oraz pracodawców, m.in.:
- upowszechnianie wiedzy o zmianie postaw z zakresu bezpieczeństwa pracy,
- organizowanie kampanii społecznych w przedsiębiorstwach,
- upowszechnianie dobrych praktyk bhp.
|
|
|