| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
Ogólnopolska Kampania Społeczna 2012:
"PREWENCJA WYPADKOWA"
|
Działania kampanii społeczne są adresowane do:
- pracowników i pracodawcy z wybranych sekcji gospodarki
- pracowników służby bhp
- społecznych inspektorów pracy
- producentów i dystrybutorów środków ochrony indywidualnej i odzieży roboczej
- przedstawicieli jednostek edukacyjnych (ośrodków szkoleniowych), prowadzących kształcenie w zakresie bhp
- przedstawicieli firm doradczych z zakresu bhp
- przedstawicieli wydawnictw oferujących pomoce przydatne w działaniach z zakresu bhp
- przedstawicieli mediów tematycznych wspierających kampanię
|
Na bazie opinii uczestników badania skuteczności kampanii społecznej 2011 konieczne wydaje się organizowanie w ramach kampanii "Prewencja wypadkowa" przedsięwzięć dla określonej grupy przedstawicieli przedsiębiorstw:
- z określonej sekcji czy działu gospodarki,
- z określonego województwa czy regionu polski.
Pozwoli do na szczegółowe omawianie tematyki prewencji wypadkowej z uwzględnieniem specyfiki grup odbiorców.
|