Logo CIOP CIOPMapa serwisu English version
CIOPWsteczPoziom wyżejCIOP
.. | Informacje ogólne o kampanii | Cele kampanii | Adresaci działań kampanii | Jak zostać partnerem kampanii | Jakie działania można realizować w ramach kampanii? | Harmonogram działań kampanii | Inauguracja kampanii - Stabilator | Seminarium GAZ-SYSTEM Poznan | Seminarium budowlane Gdansk | Szkolenie Bartoszyce | Seminarium: Magazyn Bezpiecznym Miejscem Pracy | Seminarium - Tarnów | Konferencja - Rzeszów | Seminarium - Olsztyn | Konferencja - Zielona Góra | Seminarium - Warszawa | Seminarium - Poznań | Seminarium Expom dla pracowników | Spotkania inspektorów bhp z dziećmi - Ostrołęka | Konferencja - Krasiczyn | Konferencja - Ostrołeka (Prokuratura Okręgowa) | Konferencja - Ozarow | Pogadanka Expom dla pracowników | Seminarium - Wigry | Konferencja - Nowy Sącz | Konkurs plastyczny - Olsztyn | Piknik Edukacyjny Olsztyn | Konferencja - Gdańsk | Zawody GAZ-SYSTEM | Seminarium - Kętrzyn | Seminarium - Zwartowo | Konferencja - Walbrzych | Porady BHP - Kalisz | Działania GAZ-SYSTEM S.A. | Działania Partnerstwa w Ostrołęce | Działania DFM Sp. z o.o. | Działania EXPOM S.A. | Działania Rhodia | Działania NIDEC | Działania LYRECO | Działania Browaru w Elblągu | Partnerzy kampanii | Informacje prasowe o kampanii | Poradnik dobrych praktyk bhp

JAK ZOSTAĆ PARTNEREM KAMPANII

Aby zostać partnerem kampanii społecznej należy:
  • zaplanować i zorganizować własne przedsięwzięcia w ramach kampanii - pod hasłem kampanii, pod patronatem Instytutu
  • aktywnie uczestniczyć w przedsięwzięciach kampanii organizowanych przez CIOP-PIB lub innych partnerów - udział merytoryczny lub organizacyjny
  • przesłać do Instytutu oficjalne zgłoszenie do udziału w kampanii PREWENCJA WYPADKOWA (list lub mail) zawierające:

1/ informacje na temat planowanego udziału w ramach kampanii (rodzaj przedsięzięćia, tytuł, data, miejsce),

2/ informację na temat adresatów planowanych dzialan - m.in.:
- pracownicy
- wybrana grupa pracowników
- kierownictwo firmy
- podwykonawcy
- współpracownicy
- podwykonawcy
- ludność lokalna
- inna wybrana grupa

3/ prosbe o patronat Instytutu nad tym przedsięwzieciem (jeżeli organizator sobie tego życzy)

4/ prośbę o zgodę na wykorzystywanie logo CIOP-PIB oraz logo kampanii w materialach informacyjnych i promocyjnych na temat tego przedsięwziecia (jezeli organizator bedzie chciał wykorzystywać w takich materiałach logo CIOP jako patrona przedsięwzięcia oraz logo kampanii).

Co zyskuje partner kampanii?
  • promocję firmy jako partnera kampanii w serwisie internetowym kampanii - wraz odnosnikiem do strony internetowej
  • informację o firmie w informacjach prasowych dotyczących kampanii
  • podstronę na temat zorganizowanego przedsięwzięcia (wraz ze zdjęciami) w serwisie internetowym kampanii
  • informację o firmie w publikacji prasowej podsumowującej kampanię
  • informację o firmie jako organizatorze przedsięwzięcia w ulotce informacyjnej o kampanii
  • możliwość przekazania materiałów informacyjnych firmy uczestnikom przedsięwzięcia
  • dyplom z podziękowaniem dla Partnera kampanii społecznej - wręczony podczas uroczystości zakończenia kampanii na koniec roku


Fot: Partnerzy kampanii społecznej 2011 pn. "Bezpieczne miejsce pracy" podczas uroczystości wręczenia  dyplomów

Szczególowe informacje: Agnieszka Szczygielska, tel. 0-22 623 36 86, e-mail: agasz@ciop.pl.

Na górę strony

Siedziba instytutu
Strona głównaIndeks słówStrona BIPCIOP