Logo CIOP CIOPMapa serwisu English version
CIOPWsteczPoziom wyżejCIOP
.. | O kampanii RYZYKO ZAWODOWE W PRZETWÓRSTWIE | Baner kampanii | Plakat | Cele kampanii | Adresaci działań kampanii | Postawy i opinie pracowników przetwórstwa przemysłowego | Tło realizacji kampanii - ocena warunków pracy ... | Przepisy prawne | Nowa dyrektywa maszynowa 2006/42/WE | Wydawnictwa wspomagające ocenę ryzyka zawodowego | Plakaty bezpieczeństwa pracy | Dobór środków ochrony indywidualnej | Konkurs "Lider bezpiecznej pracy" | Materiały do pobrania | Badanie postaw i opinii

OGÓLNOPOLSKA KAMPANIA SPOŁECZNA
"RYZYKO ZAWODOWE W PRZETWÓRSTWIE PRZEMYSŁOWYM"

ADRESACI DZIAŁAŃ KAMPANII

Kampania jest adresowana do pracodawców i pracowników przedsiębiorstw przetwórstwa przemysłowego.

Szczególną grupę odbiorców działań kampanii stanowili przedstawiciele małych firm usługowych z tej sekcji gospodarki.

Działania kampanii są kierowane także do producentów maszyn (w związku z wprowadzeniem nowej dyrektywy maszynowej), jak również importerów, dystrybutorów i przyszłych użytkowników maszyn, którzy powinni wiedzieć, jakie dokumenty i informacje (na maszynie i w dokumentach towarzyszących) świadczą o tym, że dana maszyna spełnia aktualne przepisy.

Na górę strony

Siedziba instytutu
Strona głównaIndeks słówStrona BIPCIOP