znacząco unowocześniono i udoskonalono technicznie interfejs programu:
przyśpieszono uruchamianie się wszystkich modułów systemu
zapewniono możliwości zmiany rozmiaru większości formularzy oraz poszczególnych ich obszarów wraz z zapamiętywaniem rozmiarów
poprawiono ergonomię wykorzystania formularzy poprzez wprowadzenie ich kolorowania
ujednolicono zasady kolorowania pól przeznaczonych do wprowadzania i wyboru stosownych danych
zwiększono „intuicyjność” formularzy poprzez dodanie stosownych ikon na przyciskach funkcyjnych
znacząco udoskonalono implementację zasad blokady dostępu do poszczególnych funkcji systemu zawartych w danych administracyjnych poszczególnych modułów
zmodyfikowano formę prezentacji liczb zmiennoprzecinkowych (dokładność) na większości formularzy i stosownych wydrukach
dokonano podmiany wszystkich okien programu w dokumentacji systemu i pomocy kontekstowej oraz zamieszczono w niej opisy nowych funkcji zaimplementowanych w systemie STER
zmodyfikowano program do konwersji pod kątem zapewnienia możliwości konwertowania wielu baz danych
moduł Administracja
opracowano funkcję aktualizacji zatrudnienia na stanowiskach pracy odnoszącą się tylko do pracowników wczytywanych (aktualizowane są tylko dane pracowników wczytywanych)
rozszerzono zakres wydruku pracowników poprzez dodanie opcji umożliwiającej sporządzenie wykazu pracowników zatrudnionych na więcej niż jednym stanowisku
dodano możliwość modyfikacji okresów zatrudnienia pracownika w przedsiębiorstwie
Moduł Ryzyko
zaktualizowano listę czynników chemicznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 16.06.2009 (Dz. U. z 2009 r. nr 105; poz. 873)
wprowadzono zmiany w implementacji zasad pomiarów i oceny ryzyka dla hałasu infradźwiękowego i mikroklimatu zimnego zgodnie Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 16.06.2009 (Dz. U. z 2009 r. nr 105; poz. 873)
zapewniono możliwość zmiany tytułu wydruku karty pomiarowej (dostępny wybór: karta pomiarowa, sprawozdanie z badań, raport z badań)
zapewniono możliwość wprowadzania danych o charakterystyce stanowiska pracy z poziomu modułu ryzyko
rozszerzono zakres konfigurowania wydruku kart pomiarowych (dla czynników chemicznych i pyłów) poprzez zapewnienie opcjonalnego uwzględniania łącznego narażenia wraz z listą czynników wchodzących w skład łącznego narażenia (wraz z numerami kart pomiarowych)
wprowadzono możliwość zmiany ilości zatrudnionych bezpośrednio przed sporządzeniem wydruku „Karty bezpieczeństwa i ochrony zdrowia” oraz „Rejestru i karty badań czynników szkodliwych”
dodano funkcję „Kalkulator” dla hałasu – uciążliwego czynnika psychofizycznego
uwzględniono zawartość stosownych patch’y udostępnionych w wersji 7.1 systemu
zaimplementowano możliwość równoczesnego podglądu okna z załącznikami podczas wypełniania poszczególnych pól zawierających dane o wypadku (możliwość kopiowania fragmentów załączników do stosownych pól opisujących wypadek)