|
|
Najpopularniejsze środki i formy popularyzacji bezpieczeństwa pracy wykorzystywane przez CIOP-PIB
Popularyzacja bezpiecznych zachowań wśród przedsiębiorstw, w szczególności małych i średnich, jest jedną z podstawowych działalności Instytutu. Działania realizowane przez Instytut służą kształtowaniu świadomości w zakresie bezpiecznych zachowań, umożliwiające bezpieczne zachowanie, zarówno w środowisku pracy, jak i w życiu prywatnym. W tym celu wykorzystuje znane i sprawdzone środki i formy popularyzacji.
Środki popularyzacji wykorzystywane przez Instytut:
• wydawnictwa edukacyjne
• materiały reklamowe
• publikacje prasowe, audycje w radio i telewizji
• plakaty
• filmy
• Internet
• programy komputerowe i bazy danych
Odpowiednio dobrane środki popularyzacji bezpieczeństwa pracy umożliwiają Instytutowi pośredni kontakt z jej adresatami. Pełnią rolę mediów (pośredników) pomiędzy nadawcami a odbiorcami i pozwalają na utrwalenie przekazywanych komunikatów (długość „życia” komunikatu zależna jest od wybranego środka popularyzacji).
Popularyzacja z wykorzystaniem preferowanych przez Instytut środków realizowana jest w formie:
• konkursów
• konferencji prasowych
• konferencji naukowych, seminariów i warsztatów
• targów i wystaw
• pokazów i imprez masowych.
|
|
|
Kampania na rzecz zdrowego i bezpiecznego miejsca pracy
Kampania Europejski Tydzień Bezpieczeństwa i Zdrowia w Pracy 2007 "Mniej dźwigaj"
Konkurs na plakat bezpieczeństwa pracy
Ogólnopolski Konkurs Poprawy Warunków Pracy
Europejski Konkurs Dobrych Praktyk
Tydzień Walki z Hałasem w Puławach
Dni Zdrowego Kręgosłupa w Zamościu
Zapraszamy do biblioteki CIOP-PIB
|